Kanelberoende

Kan man bli beroende av kanel? Jag har fått dille på kanel, tycker det passar till det mesta och ger en sååå god smak åt i princip allt jag äter...undrar om det kan vara faligt att äta för mycket kanel?

I kväll körde jag lite träning på crosstrainern och sedan ett pass BodyPump. Kände mig otroligt pigg och stark i kroppen, även om jag annars varit rätt sömnig och trött under dagen. Undrar om det är tackvare den infraröda bastun som mina muskler har återhämtat sig bättre än vanligt? Nästa vecka kör de nya Les Mills serierna i gång. Ser fram emot det!

Inkommande helg åker jag till Köpenhamn. Gissa om jag skall shoppa...hihi...Har ni annars tips på bra clubbar att besöka så får ni gärna tipsa mig. Förstås får ni gärna tipsa om andra sevärdheter som jag absolut inte får missa också. Blir middag på lördag kväll, men efter det skall jag absolut ta en sväng ut i det danska nattlivet :)

Kommentarer
Postat av: Anna

det lät ju kul med Köpenhamn ;)

Har själv inte varit dit ännu.

Önskar dig en riktigt trevlig helg och hoppas du far fint väder!

2010-09-06 @ 23:09:02
Postat av: Jenny

Anna: Tack! Det är evigheter sedan jag var i Köpenhamn, så det skal bli kul att uppleva en helt ny stad.

2010-09-07 @ 07:15:55
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0