Ett stort tack till er!

Hej alla vänner och trogna läsare. Jag vill tacka er för att ni har följt med min blogg, kommenterat och engagerat er i mina inlägg. Ni har gett mig mycket och det har varit ett nöje att dela min vardag med er.

Nu har jag i alla fall kommit till ett sådant beslut att jag tänker sluta blogga. Bloggandet har blivit till något som inte längre inspirerar mig, som jag känner att jag inte hinner med. Inläggen känns framkrystade och tråkiga. För tillfället läser jag hellre andras bloggar och inspireras av er då jag har tid för det.  Kanske tar jag upp bloggandet igen efter ett tag, men så som det känns nu är det tid för mig att säga adjö.

Jag önskar er en fortsatt trevlig höst. Glöm inte att njuta av vackra färger, mysiga kvällar, god mat, social samvaro och framför allt träning. För mig finns det ingen större glädje än adrenalinkicken jag får av träning. Träning är och kommer att förbli något av det viktigaste för mig i mitt liv.

Då jag började blogga var mitt mål att inspirera människor till ett aktivare och hälsosammare liv. Hoppas att jag har lyckats inspirera någon av er till en mer aktiv vardag. Ta hand om er!

Kram
Jenny


Kommentarer
Postat av: Liza

Vah? Neeeeej!! Men jag förstår hur du känner det, jag brukar faktiskt känna likadant alltid då jag kommit hem från en resa där jag inte haft tillgång till nätet.

Men jag kommer att sakna dig! Fast vi brukar ju ses i riktiga världen ibland också! :)

Kanske du tar upp bloggandet igen nån gång?

Kram på dig och må bäst!

2010-09-19 @ 07:58:24
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Tomas

Det var ju tråkigt, alltid tråkigt när en blogg försvinner. Men jag förstår precis hur du tänker. Min egen blogg har gått på sparlåga länge, jämfört med hur det var förr och jag har ibland funderat på att sluta. Men sen kommer det stunder när man vill hacka ner några rader. Så jag har tänkt att jag skriver när jag vill och tar ingen stress över det däremellan. Bloggandet ska ju inte vara något stressmoment heller.



Vem vet, kanske du återkommer efter att ha samlat inspiration en tid?! :)

2010-09-19 @ 09:17:48
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Emilia

NEJ vad tråkigt att höra!Har följt med i din blogg i ca 1 år nu....och visst har du inspirerat mig med både träning och matlagning !!!Jag skall fortsätta kolla in här,ifall du hittar inspirationen igen =) HA DET BRA!

2010-09-19 @ 10:32:42
Postat av: Sofia

Jättetråkigt, men jag förstår!

2010-09-19 @ 10:57:11
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Heidi

Vad synd! Din blogg har verkligen varit inspirerande, men det är säkert jobbigt att känna sig "tvungen" till att skriva. Hoppas blogginspirationen infinner sig någongång igen :) Ses på gymmet :)

2010-09-19 @ 12:17:43
URL: http://heidilandia_.ratata.fi
Postat av: Camilla

Vad tråkigt, men jag förstår hur det känns. Jag är inte så aktiv med min blogg själv heller.. :P

2010-09-19 @ 12:34:22
Postat av: Cecilia

Men vad tråkigt. Kanske det räcker med en paus?

2010-09-19 @ 15:34:56
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Sofie RW

Tråkigt att du lägger ner, men får tacka för att jag fått följa dig! Ha en bra fortsättning på hösten, och kom tillbaka om du får lust till det!

2010-09-19 @ 17:56:56
URL: http://www.runnersworld.se/blogs/sofie/
Postat av: Jenny

Tack för alla söta kommentarer. Jag kommer att fortsätta besöka era bloggar och vem vet, kanske min bloggiver återuppstår :)

2010-09-19 @ 18:54:41
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Ulli

Va? Nej! Jag är inte världens bästa på att kommentera, men jag läser alltid och gillar att veta hur du har det och vad som händer i din vardag! Nåja, skärpning på Skype sidan nu då istället. =) Vi måste ringas nån dag snart! Kramar i massor!!

2010-09-19 @ 20:37:14
Postat av: Sammen

Rätt beslut. Funderar på samma sak, jag är bara rädd om mina 700läsare :)

Du har säkert inspirerat många och det kommer du alltid att göra vad du än gör.



Du följer ditt hjärta och det är något som få gör.



Du KOMMER att komma tillbaka, tro mej.

Du behöver inte ha din blogg som ett måste, alla finns där i alla fall!



Lycka till med vad än du gör fastän det är en löjlig blogg som alla följer och vill veta vad du vill och vad du kan.



Din blogg har varit en lycka i vardagen men en pina för andra eftersom de kan inte göra samma sak som dej. Du är en av de mest inspirerande och sakligaste bloggerskorna jag läst.



Horns up and live your dream! :)

2010-09-20 @ 02:37:00
URL: http://www.sammen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0