Dags för mässjobb

Jag hade en jätte fin fredagskväll. Efter jobbet brände jag av ett svettigt Attack pass tillsammans med Hanna. Kan säga att jag var trött då jag kom till gymmet, men efter en energifylld timme med Hanna var jag pigg och glad. Nya Attacken var urkul, bra musik, tempo och rörelser. Definitivt ett pass att bita i under hösten :)

Efter attacken körde jag iväg till Replot och hade en urmysi kväll med Tove och Teemu. Vi badade bastu, åt tortillas och såg på idol. Det var en trött Jenny som körde hem en 23-tiden, somnade direkt jag kom hem. I dag känner jag mig i alla fall utvilad och glad.

Nu skall jag snart iväg och arbeta på Byggmässan. Har inte så långt skift, fram till kl 13.30. Efter det skulle jag gärna testa på nya BodyStep serien och jag hinner. Kvällens projekt blir att städa upp min klädgarderob och rensa bort kläder som jag inte använder och kan föra till Röda Korset. Orkar inte bäställa loppisbord och köra igång med hela den rumban igen. Det är rätt tidskrävande, så då känns det bättre att ge kläderna till människor som verkligen behöver dem.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi brukar också bara ge bort direkt till loppis de kläder vi rensar ur garderoben, för vi orkar inte heller ställa i ordning ett eget bord. Även om vi kanske skulle tjäna på det, men det är lättare att bara ge bort och veta att kläderna/inkomsterna går till ett bra ändamål!

2010-09-18 @ 21:03:57
URL: http://sofiahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0