Årets sista golfrunda

I kväll var jag högst antagligen på årets sista golfrunda med Sanna. Kan inte säga att det gick bra, men det var skönt att vara ute och få frisk luft. Rätt kallt och mörkt blev det innan vi hade spelat färdigt. Föredrar nog att spela då det är sommar och sol.

Borde börja tvätta och packa inför Köpenhamnsresan. Dagarna går allt för fort och jag hinner inte med. Tror jag tvättar i morgon och packar på torsdag. Usch det eviga packningsproblemet väntar mig, vad ta med och inte ta med...

I kväll har Idol kört igång. Tänk de hittar fortfarande nya talanger! Jag har åtminstone inte tröttnat på idol och har därför bänkat mig i soffan för att se nya stjärnor tändas :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

nog skulle ni väl kunna hålla på länge ännu, ända till snön kommer fast. Men det blir ju så fort mörkt där ute. Det finns väl självlysande bollar ni skulle kunna köra med och lampor vid hålflaggorna(jag vet int va de heter på riktigt men hoppas du förstår vilka jag menar).

2010-09-07 @ 21:04:16
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Klart att det skulle vara möjligt, men tror att man skall vara lite mer entusiastisk golfspelare än mig för att satsa på självlysande bollar :)

2010-09-07 @ 21:20:18
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0