Oj vilken dag...



Jag är helt slut. Gick på som en tok på arbetet, jobbade övertid, stressade till gymmet på SpinnPump o är nu helt slut. Skönt var det i alla fall att träna efter en dag som denna. Träning är som meditation för mig. Tankar på jobb och stress försvinner, jag går in i mig själv och fokuserar inte på annat än själva träningen. Underbar känsla både under träningen och efteråt.

Såg att min syster har ringt åt mig, men jag är så trött att jag inte ens orkar ringa upp och tala med henne. Sorry syrran, jag hör av mig i morgon. Just nu vill jag bara slappa på soffan och gå och sova.

Ingen vidare bloggare i dag heller, lovar att bättra mig :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Pust, ibland är det mycket! Jag jobbade också lite övertid, så jag hann inte på spinningen som jag tänkt.. blev städning istället, men det är inte illa det heller. Får träna imorgon istället o komma hem till ett lite mindre råddigt hem! :)

2010-03-01 @ 21:09:58
Postat av: Jenny

Camilla: Städning är inte dåligt det heller och känslan då man får komma hem till ett nystädat hem är ju fantastisk :)

2010-03-01 @ 21:51:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Liza

Ja, man måste ha de där dagarna ibland, så förstår man också att uppskatta det fina med en helt normal vardag! :) Som idag kanske?

2010-03-02 @ 06:31:12
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Du har så rätt. Håller tummarna för att de blir en bättre dag i dag :)

2010-03-02 @ 07:25:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0