Kul att vara kund

I kväll var jag på BodyCombat. Roligt att själv få gå på ett pass som kund :) Benen kändes väldigt tunga i dag även om stämningen var på topp. Blir nog vila i morgon innan fredagmorgonens spinning + mag- och ryggjumppa. Kommer att behöva tre omgångar med kläder med mig på fredag. Träningskläder, jobbkläder och kläder att resa i, gäller alltså att planera en del med all packning, puh!

Morgondagen skall jag spendera i Jakobstad på kurs. Tidig avfärd hemifrån och sen hemkomst på kvällen. Känner mig rätt trött och orkeslös just nu, skulle helst bara gå o sova...men måste tvätta, packa och stryka lite kläder...

Hörs i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Sofie RW

Mycket på gång; men sen när du sätter dig i flyget är det bara att njuuuta!

Postat av: Jenny

Sofie: Du har så rätt. Tror jag skall börja flygresan med ett glas skumppa :)

2010-03-18 @ 20:48:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0