Jobb, träning, mat och sova...

...så ser de flesta dagar ut för mig. Nu har det ju skett en liten förändring eftersom en del träningspass har blivit till jobb också. Känns lite som att jag kanske har tagit på mig för många turningar så här i början, men tycker ju det är så kul :) Fick ett samtal i morse och lovade tura ett spinning + mag- och ryggpass i kväll. I morgon håller jag 90 minuters spinning och på fredagmorgon spinning + mag-/ryggjumppa. Tror det räcker med timmar för den här veckan så jag får tid för egen träning också :)

Känner mig lite frusen så jag hoppas att det inte är en kommande förkylning som spökar. Har verkligen inte tid eller lust att bli sjuk nu. Kan ju inte dra spinningpass om jag är sjuk och så åker jag ju iväg till Thailand på fredag. Skulle vara en katastrof att bli sjuk!

Dags att byta om och kila till Lady Line :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Nej usch då om du blir sjuk! Kanske bäst att du bombaderar kroppen med C-vitaminer och energi, speciellt om du har massor med pass att tura!

Håller tummen att du hålls frisk! :)

2010-03-15 @ 19:07:31
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Skall ladda med c-vitaminer nu och hålla tummarna i natt på att jag vaknar frisk :)

2010-03-15 @ 19:48:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0