Tärnaby here I come

Ok, det blir Tärnaby. Tvingade mig själv alldeles nyss att ta ett beslut och eftersom jag inte har något intressantare på lut blir det Tärnaby. Har slappar på stranden hela veckan så lite omväxling känns roligt. Känner sådan lättnad då jag har bestämt mig :) Tror det kommer att bli underbart med fiske och vandring i vacker natur en par dagar.

I går kväll var jag på Strampen och fick en ganska intressant kommentar. Talade med tjejerna om att jag idag måste gå och köpa mera drag och ny lina till kastspöt. En mindre bekant tjej till mig höll på att sätta cidern i halsen och frågade om jag verkligen fiskar? Hon hade svårt för att föreställa sig mig med mina klackskor, sommarklänning och pärlsmycken fiskandes vid en fors. Visst kan jag förstå henne...but hey there's many sides of Jenny. Jag älskar glamour, klänningar, skor och väskor men även vandringskängor, shorts och naturen :)

Så nu gäller det bara att börja packa och förberedea sig för en 12-timmars bilfärd. Som tur håller jag spinning på Lady Line i morgon kl 10.15 och får göra av med lite energi innan jag skall sitta stilla så länge, puh fasar för det redan...men med gott sällskap, bra musik och böcker ska det nog gå bra!

I dag på eftermiddagen skall jag gå en golfrunda. Har varit rätt aktiv på golfplan den här veckan. Håll tummarna för att jag inte söker allt för många bollar och hittar allt för många bunkrar :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja, det var ett bra beslut tycker jag! Njut lite för min del också, det skulle faktiskt vara kul att se fjällen på sommaren nån gång också!

GLÖM INE MYGGSPRAY!!!! :)

Ha det riktigt fint!

2010-07-16 @ 10:44:35
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: jenna

Hej Jenny, Bra du tog ett beslut! Ha det underbart i Tärnaby och hoppas du får napp ;)

2010-07-16 @ 11:41:22
Postat av: Jenny

Liza: Känns bra nu så jag hoppas det gör det då jag sitter i bilen i morgon också :) Tack ska njuta av den vackra naturen och bjuda på lite bilder då jag kommer hem.

Jenna: Tack så mycket! Napp hoppas jag också på. Har just varit och köpt drag till Kurres så jag är minsann förberedd :)

2010-07-16 @ 12:27:42
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ha en bra resa. Skenet bedrar nog lite när det gäller mig också.

2010-07-17 @ 09:33:56
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Tack de ska jag :)

2010-07-17 @ 10:42:43
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0