Time for some Bodyjam

I kväll blir de o jamma loss på Bodyjam. Tänkte först ha träningspaus i kväll, men lite dans piggar säkert upp mig:)

Vet inte vad det är med mig, men de senaste veckorna har jag känt ett stort behov av en förändring i mitt liv. Nu känns det som att alla dagar ser likadana ut, längtar efter något nytt...vad det konkret är vet jag inte. Kanske borde jag flytta ut i Afrikas jungel i ett år för att förstå hur bra jag har det?

Min kära mor hade ett bra svar åt mig: Jenny, det är så här som vardagen är. Det kan inte alltid hända en massa. Det finns inget liv som ständigt omges av utmaningar och spänning.

Får väl försöka ta åt mig mammas ord...men fasen något roligt/spännande/överraskande i vardagen skulle inte vara helt fel...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

spänning, överraskningar och utmaning minst en gång i veckan sommartid, det är därför jag orienterar :). + att man håller kroppen i trim samtidigt och skaffar sig nya bekantskaper och mycket mer.

Nej förstår vad du menar men jag har lärt mig att man inte skall ställa så mycket krav. Min spänning i vardagen kan vara att besöka ex grannkommunens bibliotek, något som jag kanske aldrig tidigare gjort.

2010-01-12 @ 11:43:36
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Jo jag vet att jag skall sluta tjura :) Fick i alla fall något skojigt att se fram emot i dag då jag och Lena bestämde oss för att delta i Nike konventet i Helsingfors i februari.

2010-01-12 @ 13:19:57
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0