Lördag med piff och puff

Gårdagen var rolig och Zumban var en hit kan jag säga. Sååå roligt att jag önskade att timmen aldrig skulle ha tagit slut. Ett pass som jag definitivt kommer att fortsätta gå på. Måste säga att jag är mycket nöjd med gymmet då de har plockat in så många danspass i det nya träningschemat. Kul med nya träningsformer som dessutom är roliga.

Efter träningen tillredde jag och Lena fajitas och fixade till oss. Vi såg faktiskt ut som piff och puff, kolla själva :)



Tanken var att vi skulle sjunga singstar, men så otekniska som vi är så fick vi inte inkopplat playstation till tv:n...jepp, no comments tack....:) Skypade i stället med Ulli i en timme, vilket blev en timme fylld av skratt. Sen tog vi en sväng till O'Malleys och Sky.

Måste dock säga att roligast var det så länge som vi var hemma hos mig. Känns lite som att vi inte har någon plats i Vasas nattliv. Åldersmässigt kunde vi konstatera att det finns krogar för 18-22 åringar och för 35+, men inget ställe för oss. Kan det kanske bero på att de flesta i vår ålder är hemma och myser på helgerna...

Nu sitter jag och kollar på Alpina världscupen från Wengen och skall snart ge mig ut på en promenad. I kväll blir det träning, kanske combat, har inte riktigt bestämt mig ännu.

Kommentarer
Postat av: Liza

Och även om det skulle finnas en krog för "oss" ;) så är det ändå alltid förfesten som är roligast!

Men, roligt att ni hade roligt och definitivt snyggaste piff&puff hittills är ni! :D

2010-01-17 @ 14:14:22
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Du har så rätt Liza o tack för den fina komplimangen :)

2010-01-17 @ 14:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0