Brrr så kallt de är

Kölden har återvänt. Tror inte jag har varit med om en liknande vinter med köld som hittills i vinter. Jag är annars väldigt frusen av mig så nu tycker jag att jag får gå runt och frysa hela tiden. Längtar allt mer till semestern och varma södernvindar :) Alperna och Tärnaby känns rätt långt ifrån mina drömmar just nu...I kväll skall jag i alla fall värma kroppen med lite BodyCombat och stretch.

I dag på lunchen var jag och köpte bebiskläder. En mycket god vän till mig har fått en liten tjej. Det fanns så mycket sött att välja mellan att jag hade svårt för att bestämma mig, men det blev en supersöt klänning och en body. Ni som har barn, kan ni svara på en sak: Hur kan ni låta bli att shoppa galet mycket bebis-/barnkläder, finns ju så mycket sött! Skickade iväg paketet på posten mot Sverige i dag, så hoppas det kommer fram och inte försvinner på vägen.

Jahapp dags o cykla till gymmet då...

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: :D

2010-01-20 @ 19:27:38
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Camilla

Och jag är precis tvärtom! Ju kallare det är desto mer längtar jag till fjällen.. :) Jag trivs nu! Fast jag trivs också då det är +30. Varmt eller kallt ska det va, inget mittemellan ;)

Vart ska du förresten på spinninginstruktörskurs?

2010-01-20 @ 19:42:10
Postat av: Jenny

Camilla: Visst tycker jag också om vintern, så länge som jag har tillräckligt med kläder på mig :)

2010-01-21 @ 07:21:38
Postat av: Cecilia

Jag tycker det räcker med -10 inte mer än då helst, tack.

åh, jag har också någon att ge kläder åt snart men så kom jag på att jag skulle ge någonting personligare i stället och sticka sockor, tröja och mössa åt barnet. Men så kom jag ju ytterligare på att det kommer att födas( om allt går bra) nästan mitt i sommaren och då behövs ju knappast nå stickade sockor och tröjor och mössor. Den stackars lilla kommer ju att svettas ihjäl med sådana kläder på sig så det blir väl nog att köpa nå fint i stället.

2010-01-21 @ 08:36:26
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Så duktig du är som stickar, jag skulle nog inte lyckas med det. Håller med dig om att -10 räcker!

2010-01-21 @ 09:40:11
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0