Vilken lördag!

Oj vad jag har njutit i dag. Alldeles fantastiskt att det kan vara så här fint väder i mitten av augusti. Jag har solat och badat, men inte druckit pinacolada :) Däremot har jag i dag fått  njuta av rostade rödbetor, morötter och råris. Gissa om det var gott!

Efter dett bar det av till gymmet där jag körde igenom mitt nya spinningprogram. Märker att jag har fått in vanan med att planera program nu. Allt satt som de skulle, lite annat än då jag planerade mitt första program som jag filade på i veckor....

Mitt dilemma just nu är det att detoxkuren slutar på måndag och jag vet inte riktigt hur jag skall fortsätta efter det. Innan kuren drack jag actimel till frukost, åt acido-bifido-yoghurt och hade ändå rätt ofta problem med magen. Då kuren började undrade jag vad min mage skulle säga om att börja morgonen med en pressad citron i varmt vatten. Saken är den att jag faktiskt aldrig har mått så bra i magen som jag gör just nu.

Köpte "Fitness Magazine" i dag och läste bl.a.  en artikel om mjölkprodukter. Det är faktiskt så att en del människor mår bäst av att skala bort mjölkprodukter från kostcirkeln. Undrar om det är något jag borde göra även om jag inte är förtjust i tanken att vara utan joghurt och ost....

Ett annat dilemma är hur jag skall göra med kaffe. Borde jag sluta dricka kaffe nu då jag har vant mig vid att vara utan? Men kan jag avstå njutningen att börja morgonen med en kopp kaffe? Å andra sidan, varför belasta kroppen med gift som jag egentligen klarar mig utan?








Min underbara middag och senaste nummret av Fitness Magazin, mycket läsvärd tidning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0