Redan onsdag!

Vart tar dagarna vägen? Tycker jag inte hinnner med...Villa-avslutningen närmar sig med stormsteg och det känns som att inget är planerat, utöver var jag skall vara och med vem :) Vi är ett gäng som skall fira på mina föräldrars villa i Söderudden. Kommer att bli skoj, men det känns som att vi kanske borde ta oss en funderare över vad vi skall äta...

Orsaken till att dagarna har susat förbli är att jag har haft väldigt brådis på arbetet. Mina nya arbetsuppgifter är rätt tidskrävande, i synnerhet så här i början. Därför var det extra skönt att sätta sig på spinningcykeln och dra ett svettigt pass för spinningglada damer i kväll.

I morgon skall jag ut på exkursion till Närpes. Skall gå en skolning på torsdag och fredag i nya kundhanteringssystem som vi skall ta i bruk som jag sedan skall skola personalen i. Inte ofta jag åker på kurs till Närpes, så de blir minsann en upplevelse :)

I går skämde jag annars bort mig själv med något som inte sker allt för ofta (tur e väl det). Köpte en ring i vitt guld med diamanter som nu pryder min högra hand. Vägrar ha dåligt samvete för att jag valde att belöna mig själv med lite bling bling. "Diamonds are forever" och jag håller definitivt med om att "they are a girl's best friend" :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Kul med nya uppgifter! Dagarna går ju alltid rekordfort då man lär sig nytt! :)

Lite bling (eller annat som lyxar till vardagen lite) är aldrig fel! :D

2010-08-26 @ 08:40:27
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: anki

Vilket sammanträffande att jag hittade din blogg precis nu då jag håller på söker intressanta pass att testa hos er i Vasa i höst! =) Någon speciellt på höstschemat som du kan rekomendera kanske? :)

2010-08-26 @ 13:30:03
URL: http://www.traningslyckan.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Absolut! Kul men rätt slut i huvudet blir jag :)

Anki: Välkommen till min blogg! Jag håller spinning på Lady Line i centrum. Varannan tisdag 90 minuter kl 18.30 och varje onsdag 45 minuter kl 18.15. Kom jätte gärna och testa. Annars rekommenderar jag BodyCombat, BodyAttack, BodyStep och Bodypump. Läste i din blogg att du har jobbat som Combat instruktör så det är säkert redan en favorit.

2010-08-26 @ 16:46:07
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0