Kurr kurr

I dag har jag faktiskt känt av en del kurr i magen :) Första dagen under detoxkuren som jag känner mig hungrig. Måste säga att det är rätt skönt att det bara är en dag kvar som jag skall leva på enbart vätska. På torsdag börjar nästa fas och då får jag äta hur mycket frukt jag vill, ser fram emot det nu :)

I alla fall så har jag hittills märkt att min hy har blivit klarare. Tror inte jag inbillar mig eftersom en vän till mig tyckte jag såg fräsch ut.

I går kväll var jag annars på promenad med Jessica och vi gick förbi en nyöppnad italiensk restaurang, Il Banco. Kollade in menyn och måste säga att det såg lovande ut. Någon som har testat redan? Kanske skulle vara värt ett besök redan nästa vecka?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi var dit i fredags, och jag kan verkligen rekommendera stället!

Jag åt någon slags zucchinigratäng till förrätt, och jag tyckte den var supergod. Huvudrätten jag valde var entrecote, den var kanske lite trist för det var franskisar till så det var inte riktigt något speciellt. Laxen och lammet lär dock ha varit riktigt bra! Till efterrätt tog vi alla pannacotta, och den var jättegod. Fin inredning också, kan varmt rekommendera stället! :)

2010-08-10 @ 17:32:06
Postat av: Liza

Ja vi lunchade där förra veckan! Riktigt bra var det! Har faktiskt ganska stora förhoppningar på á la carten där också. Rapportera gärna och du/ni hinner testa den före!

2010-08-10 @ 17:46:16
URL: http://lizalopare.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Camilla: Tack för tipsen. Ser fram emot ett besök där :)



Liza: Oj, de låter lovande. Borde alltså testa lunchen då också. Få se vem av oss som hinner testa á la carten först.

2010-08-11 @ 07:26:53
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0