Effektiv shopping

Vaknade redan kl 7 i morse, med det resultatet att jag just nu är supertrött. I alla fall har jag hunnit med en massa. Städade först och sedan gav jag mig ut på lite effektiv shopping. Hittade lite nya arbetskläder, en topp att ha i kväll och födelsedagspresenter åt min systers barn. Köpte dessutom en ny sminkväska efter att i morse ha konstaterat att den jag har var alldeles smetig och äcklig av smink.



Nu håller jag på att baka baguetter till i kväll och skall småningom börja förbereda maten. I kväll blir det Zumba, sen kommer Hanna hit på mat och så vet jag inte vart det bär av efter det. Det får kvällen utvisa :)

Inception var annars en bra film, men måste säga att jag nog hellre kollar på romantiska komedier. Mesigt? Ja jag vet, men sån är jag :)

Kommentarer
Postat av: aino

komedier är bäst!

2010-08-21 @ 21:51:57
Postat av: Jenny

Aino: Exakt!

2010-08-22 @ 17:05:20
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0