Underbar onsdag



Här har ni dagens middag. Maletköttbiff, kantarellstuvning och grönsaker. Det blev ju ingen bild i går, så jag tänkte att jag kunde bjuda på en i dag i stället.

Nu blir det till att hoppa i träningskläderna och cykla iväg till gymmet. En timme BodyCombat och en timme stretch står på schemat. Känner mig glad och full av energi i dag vilket bådar gott inför passen. Tror jag kommer att boxas och sparka så det bara yr om mig.

Var annars på lunch med min vän Sanna i dag. Hon hade med en bok som hon har rekommenderat mig att läsa: he's just not that into you. Undrar varför hon tycker att jag behöver läsa den.... :) Nej men den verkar skoj, så jag ser framemot att börja läsa den i kväll.

Nu måste jag rusa...hej svej!

Kommentarer
Postat av: LIza

Homer-röst Mmmm, kantarellstuvning...

2009-09-02 @ 19:36:24
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Ha ha...jo det var jätte mumsigt :)

2009-09-02 @ 20:36:47
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0