Storm i Vasa

I dag har det stormat i Vasa. Riktiga höstvindar har blåst igenom staden. Hoppas verkligen att det inte blåser så här lördagen den 19.9 då jag skall springa Botnialöpet.

Kvällens träning bestod av BodyCombat med energipillret Hanna och 45 minuter stretch med Lena som sprang på löpband i stället för att komma på combat med oss. Har sagt det tidigare, men träningen blir så mycket roligare då man tränar med vänner. Jag och Hanna fightades så att svetten yrde, så skönt!

I morgonkväll blir det ingen träning för mig, har andra planer. Kanske bra med en vilodag :)

Redan i kväll kommer andra avsnittet av idol. Tänk att jag inte har tröttnat på det även om det kommer år efter år. Alltid lika kul att följa med jakten på nya talanger.

Nu väntar mitt yogite och en skön soffa.

Kommentarer
Postat av: Snorkkis

Att springa i storm är faktiskt inte speciellt roligt; man får liksom inte igen det som det tar att springa i motvind trots att man ibland har medvind. Hum... dags att kolla vädret inför helgen!

2009-09-09 @ 21:23:29
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Snorkkis: Du har så rätt med vinden, i Vasa blåser det ju nästan jämt och framförallt under hösten. Hoppas som sagt på lugnare vindar den 19.9.

2009-09-10 @ 07:28:40
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0