Pigg som en piggelin

I dag har jag varit ovanligt pigg. Undrar om det beror på havtornssaften som jag drack i morse? Tror att jag skall göra det till en vana nu så kanske jag lyckas hålla mig frisk och pigg hela hösten och vintern.

Tillredde en god sallad med pestosås och rökt abborre efter arbetet. Sedan bar det iväg till gymmet på SpinnPump 75. Kroppen var pigg i dag så jag tog i rejält och såhär efteråt känns det helt underbart.

Nu kommer det "Desperate houswives" i nelonen. Skall sätta mig i soffan och mumsa på morötter och äpplen. Har bytt lakan i sängen så jag tror att jag kommer att sova som en prinsessa i natt. Finns det någon bättre känsla än att krypa ner i en nybäddad säng? Tror inte det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0