Nöjd med skorna

I kväll blev det spinning. Lena är äntligen frisk så jag var superglad av att ha sällskap av henne igen :) Efter spinningen sprang jag i 20 minuter, bara för att testa mina nya springskor. De kändes bra, nästan bättre än de jag har sprungit med i sommar. Dessa har något mindre dämpning vid tårna vilket gav bättre balans.

Jag har fortfarande träningsvärk och känner mig stel som en pinne. Skall lägga mig o stretcha lite framför tv:n nu. Bestämde också med Lena att vi skall gå på stretch i morgon efter combatpasset. Känns verkligen som att min kropp ber om att bli uttänjd.

Vad annat har hänt. Jo jag bokade in ett Helsingforsbesök den 2.10 i dag. Det är Hankendag i Helsingfors för alla Hankenalumner. Kommer att åka med Sanna och vi bestämde oss för att stanna till söndag och gå på Play Me musikalen på lördag kväll. På Hankendagen skall vi delta i vetenskapssmedjor och på kvällen blir det supé på resturang Börs. En helg som helt klart kommer att bli rolig och som är värd att se framemot.

I kväll åt jag något av det godaste jag har ätit på länge till kvällsmål/middag: dinkelhamburgare med maletköttbiff och kantarellstuvning. Borde egentligen ha tagit en bild och visat  er, men var så hungrig att den slank ner fortare än kvickt. Njutningen blev med andra ord inte så långvarig....

Nu ska jag ta o göra som gubbarna på bilden. Trevlig kväll på er!



Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så duktig! Själv är man sjuk och kan inte träna, e lite avis ;)

2009-09-02 @ 16:12:26
Postat av: Jenny

Malin: Duktig vet jag inte, men försöker i varje fall ta hand om mig själv. Tack för kommentaren, den sporrar mig ännu mer :) Krya på dig!

2009-09-02 @ 16:36:15
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0