Mjuk och utvilad i kroppen

Vaknar upp till en härlig höstmorgon redo för dagens arbete :) Träningen i går gick bra, vet inte om jag har skrivit det men nya combat programmet är verkligen bra. Är glad för att jag har börjat gå på stretchtimmar också. Kroppen återhämtar sig snabbare, och så får man ju en sån mjuk o härlig känsla i hela kroppen.

I går hade jag en ganska kul arbetsdag. Var bl.a. och shoppade kläder. På banken har vi arbetsdräkt (kavaj och byxor) till det får vi fritt välja skjortor, t-skjortor, västar m.m. Arbetsdräkten förnyas alltid på höstkanten så nu var det igen dags att shoppa lite :) I dag väntar en inte fullt så rolig dag, men jag har åtminstone ett tufft BodyAttack pass att se fram emot i kväll. Nya BodyAttacken är så tung att jag trodde jag skulle dö sist, men de e kul att ha något att bita i. Dessutom kommer jag att få sällskap av solstrålarna Lena och Hanna. Men först gäller det att fokusera på arbetet i 8 timmar.

Investerade annars i ett par nya Haglöfs skalbyxor i går. Visst brände det lite i plånboken, men vet att de är världsbäst och definitivt värda pengarna. Blir mycket golf under helgen, så då får jag åtminstone användning av dem. Visste ni annars det att ni aldrig skall använda sköljmedel då ni tvättar utomhuskläder som är ytbehandlade för att stå emot vatten och vind? Använder man sköljmedel förstör man ytskiktet på kläderna. Ett litet tips bara...

Hoppas ni får en trevlig arbets/skoldag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0