I morgon gäller det

Halloj på er! Nu har jag återvänt till Vasa efter en dag i huvudstaden. Det var en intressant och lärorik dag med nyheter inom sparande och placerande.

Då jag kom hem gick jag en kort promenad för att mjuka upp benen. Har suttit hela dagen så det kändes som att jag var i stort behov av att röra på mig och få lite frisk luft. Efter promenaden stretchade jag och sen har jag laddat upp med tonfiskpasta. Känner mig mjuk i kroppen och är verkligen laddad inför morgondagen. Skall bli så kul!

Tror det blir och lägga sig tidigt i dag så att jag är pigg i morgon kl 7. Målet är att komma i mål på max 1,5 h. Lite svårt att veta om det är möjligt eftersom jag inte alls har bekantat mig med banan. Har förstått att det är rätt mycket backar, men jag skall göra mitt bästa och hoppas på samarbetsvilliga ben :)

Håll tummarna för mig i morgon! Återkommer efter loppet och berättar hur det gick :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till vännen!!Håller tummarna o tårna!:D

2009-09-19 @ 01:05:59
Postat av: Jenny

Hanna: Tack :) Ska göra mitt bästa! kramis

2009-09-19 @ 06:32:56
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Liza

Heja heja Jenny! Håller en tumme för dej! Hoppas det går vägen! :)

2009-09-19 @ 08:33:30
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Tack! De gick bra :)

2009-09-19 @ 13:16:17
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0