Härliga lördag!

Lördag, vilken härlig dag! Började dagen med att skura min matta som jag har vid ingången till min lägenhet. Helt omöjlig att få ren, borde kanske överväga att köpa en i annan färg. Inte så smart kanske att ha en vit matta som direkt blir smutsig av blöta skor. Efter tvättande cyklade jag till gymmet: sprang 60 minuter, 10 minuter på elliptical trainern, lyfte vikter, stretchade och kopplade av i massagestol. Helskönt träningspass med andra ord.

Då jag kom hem var det dags för "Jennys spa". Peelade kroppen och fötterna samt lade en hårinpackning. Efter det kokade jag ihop lite lunch. Blev en supergod laxpasta. Skall lägga upp receptet åt er så får ni också testa på den.

Filmen i går var annars helt ok. Hade kanske väntat mig mer av den så därför får den inte mer än godkänt. Ashton som vanligtvis är värsta hunken såg rätt trashig och avmagrad ut. Föredrar den muskulösa Ashton :) Men visst var han rätt söt ändå.

I kväll skall jag på kräftskiva hos Pépa, ska bli superkul. Innan de e dags o börja fixa sig måste jag hinna in till stan en sväng och handla nödvändigheter som diskmedel och mera mat.

Hoppas ni får en skojig lördagkväll, det kommer definitivt jag att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0