Underbara söndag



Gissa hur jag började min söndagmorgon :) Jo med en 60 minuters springtur. Vaknade utvilad och pigg och kunde inte komma på något bättre sätt att starta dagen på än med en springtur. Det var verkligen skönt. Rullade på i passligt tempo och bara njöt av den friska luften, vackra höstlöv och att möta andra glada löpare och promenerare.

I dag skall jag baka lite bröd har jag tänkt, lägger upp bilder senare. Annars blir det en skön söndag men eventuellt någon promenad och pilates på kvällen.

Enjoy the sunday!


Kommentarer
Postat av: Liza

Ja va skönt med löpstart på dagen! Själv höll jag på att bli rökförgiftad då jag försökte få eld i spisen...är okej nu dock! ;)

2009-10-25 @ 14:00:51
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Glömde du dra ut spjället? Tur att allt redde upp sig i alla fall :)

2009-10-25 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0