Tisdagsspinn

I dag har det egentligen varit en helt vanlig tisdag med arbete och spinning på kvällen. Har haft lite träningsvärk i övrekroppen från BodyPumpen i går så det var skönt att fokusera träningen på benen i dag. Ökade på vikter i biceps låten i går, roligt att märka att jag har blivit starkare efter att jag valde att börja öka på vikter. Hade kört med samma vikter allt för länge. Orsaken till det var helt enkelt att jag trodde jag inte skulle orka med mera, men oj så fel jag hade :)

Efter spinningen i dag kopplade jag av i massagestol i 20 minuter. Kändes bra, i synnerhet för min ömma överkropp. Står nu och tuggar i mig en banan samtidigt som jag skriver för att sen hoppa in i en varm skön dusch. Tänk om man hade en bubbelpool att krypa ner i, de sku va lyxigt de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0