Stressigt värre

Jissus vilken stressdag på arbetet. Morgonen började inte på bästa sätt, men det mesta redde faktiskt upp sig under dagen även om jag undrade hur det skulle gå till då jag entrade kontoret i morse. De e nog bara så att vissa dagar är bättre än andra och idag har jag haft en något värre dag...Nu längtar jag bara till helgen!

Byter ut kvällens BodyAttack pass mot BodyStep som börjar redan 17.30. Blir till att sluka en banan och cykla iväg till gymmet. Lite träningsendorfiner kommer säkert att göra gott och få mig på strålande humör. Skönt att inte komma hem så sent så hinner jag med lite annat än kvällsmat och sova. Borde bl.a. besöka butiken och fylla mitt tomma kylskåp :)

Adios så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0