Rosor till kära mamma och Hanna



Grattis på födelsedagen kära mamma! I dag fyller min mamma år. För tillfället befinner sig mamma och pappa på spa så jag kan inte ge mamma en grattiskram. Hoppas hon läser detta så får hon i alla fall en elektronisk kram :) I dag fyller även söta Hanna. En stor grattiskram till dig med. Hoppas att ni får en underbar dag och njuter av att bli ett år klokare, vackrare och more fabulous than ever!

Jag hade en riktigt trevlig lördag i går. Det var spännande att besöka Tove och Teemu. De har verkligen byggt ett stort och fint hus! Jag är så lycklig för deras skull att de har fått ett så fint hem som de verkar trivas suveränt i.  Lyckligast av dem alla verkar deras hund Aada vara som har fått en stor gårdsplan att busa på. Jag fick njuta av deras lyxiga bastuavdeling med bubbelpool, god mat i form av tortillas och trevligt umgänge. Love you to bits guys!

I dag skall jag ut på middag med Ulli och Lena. Ser fram emot att träffa dem! I kväll blir det step och pilates, förutsatt att middagen inte drar ut på tiden såpass att jag inte hinner på step. Prioriterar faktiskt att umgås med dem framför ett pass step, så vi får se hur det går :)

Innan middagen skall jag fixa lite här hemma, kanske ta en promenad och njuta av söndagen!

Kommentarer
Postat av: Tove

Tack för sällskapet igår! Var så roligt att du kom, synd bara att jag blev så förkyld. Gör det snart på nytt, kram

2009-10-18 @ 09:03:44
Postat av: Jenny

Tove: Hur är det med förkylningen i dag?

2009-10-18 @ 10:13:18
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack gullevännen för gratulationen:)Blev jätteglad o har haft en toppendag, fick tårta o sång av hela pumpgänget på pumpen, d kallar ja sevice;)

KRAAM o ha en fin måndag!!

2009-10-18 @ 23:34:25
Postat av: Jenny

Hanna: wow, synd att jag inte var med på pumpen :( Hoppas du får en bra start på veckan!

Kramis

2009-10-19 @ 07:04:31
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0