Hösten har sin charm

Visst har hösten sin charm dagar som denna. Solen har skinit, det har varit vindstilla och behgligt klar luft. Var ute på en promenad på eftermiddagen. Satt på en brygga och njöt av solen, kluckande vatten och lugnet.

För övrigt har jag inte uträttat några underverk i dag. Har varit rätt seg efter gårdagens nöjen :) Hade en supertrevlig eftermiddag och kväll med Hanna. Mycket prat, skratt och funderingar kring livet. Söta Hanna hade med en present åt mig. Så oväntat och gulligt av henne. Ett hängsmycke som det står faith på. Hon har själv ett likadant, så nu bär vi båda tron på en ljus framtid med oss. Har från tidigare ett halsband som min bror gav mig i julklapp som det står hope på. Nu bär jag alltså både tro och hopp med mig, bara kärlek som fattas :)



I kväll var jag på pilates. Känns jätte skönt i kroppen så här efteråt. Nu blir de tv och slapp i soffan, men först måste jag hänga lite byke. En lugn och skön hemmakväll med andra ord. I morgon börjar en ny vecka, fylld med nya möjligheter och utmaningar :)


Så här kul har vi tillsammans :) Du är en underbar vän Hanna!

Kommentarer
Postat av: Hanna

T A C K, d e du också, en underbar sostråle och vän:)

2009-10-11 @ 23:08:38
Postat av: Cecilia

vi har nästan samma halsband men på mitt står det carpe diem och tro hopp och kärlek :).

2009-10-14 @ 12:37:04
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Så du ha lyckats få med kärleken också :)

2009-10-14 @ 16:39:53
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt halsband är inköpt vid Karisma i Vasa, kanske det är där du också köpt ditt ( eller du hade ju fått det men...) vet vilket "märket/tillverkaren" heter?

2009-10-16 @ 12:43:45
Postat av: Jenny

Anonym: Vet tyvärr inte vem tillverkaren är. Hope är köpt från Karisma, faith kommer från Glitter (tror jag).

2009-10-16 @ 14:45:40
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0