Allhelgona inleds med träning

Gomorron på er! Vaknade till en vacker allhelgona dag. Solen skiner och luften är klar.

I går kväll hade jag min lillebror och hans flickvän på besök. Vi åt god mat och godis, så mycket att jag fortfarande i dag känner mig mätt. Nu ska jag cykla iväg till gymmet för lite träning och sedan blir det till att cykla vidare till mamma och pappa. Jag ska byta till dubbdäck på cykeln och för det behöver jag pappas hjälp.  Försökte göra det själv i våras och kan kort säga att det inte slutade bra...

I kväll blir det sushi :) alltså inget halloweenpartande för min del. Festa lugnt ni som ger er ut i vimlet.

Ha en fin allhelgona/halloween!


Kommentarer
Postat av: Liza

Hahaha! Kul serie :)

Ha en trevlig Sushi-kväll och hoppas däckbytet går bra!

2009-10-31 @ 09:38:23
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Tack! Hoppas ni får en bra kväll på Circus också :)

2009-10-31 @ 15:31:31
Postat av: Cecilia

tummen upp för folk som cyklar på vintern också. Jag skall nog själ byta till nokian hakkapeliitta på cykeln. Bra att ha pappor nära till hands när det krisar sig.

2009-10-31 @ 17:03:46
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Molly

hejhej!

hoppas att du har fått en bra start på helgen :)

take care! kram

2009-10-31 @ 21:01:42
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Cecilia: Dubbdäck är guld värda vintertid. Som du skrev så är nog händiga pappor det bästa som finns :)



Molly: Tack, helgen har hittills varit riktigt skön, hoppas på en bra söndag också :) Ha en skön söndag du med!

2009-11-01 @ 10:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0