Regnig söndag

Det var en fantastisk jubileumsmiddag i går. Maten var god och bordssällskapet trevligt. Efter middagen var det dans till Gents och kan ni förstå jag som vanligtvis flyr fältet när det kommer till "gammeldans" var rätt aktiv på dansgolvet.

Efter festen vid Havsfågeln fortsatte vi till Sky som var proppfullt med människor. Sov till kl 12 i dag och har faktiskt inte uträttat några underverk. Mötte upp min kära syster på stan för en kopp kaffe. Stackarn har gått med kryckor i fem veckor och lär inte slippa dem innan jul. Mycket som man tar förgivet blir problematiskt då man har ett handikapp. Hon oroade sig bl.a. för hur hon skall kunna ställa i ordning inför julen, inte så lätt då hon bara har ett ben att stå på. Kämpa på syrran!

Enda motionen för dagen blev en promenad med Jessi i höstregnet. För övrigt har jag slappat och njutit av söndagen. Börjar vara natten för min del. I morgon väntar en ny vecka med nya möjligheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0