Ny pumpserie

Hemma i soffan efter ett tufft SpinnPump pass. I dag var det dags för den nya pumpserien och måste säga att den var rätt tuff, speciellt bröst-, biceps- och axellåtarna. Roligt med nya övningar som utmanar musklerna :) Musiken var jag kanske inte så imponerad av...men allt kan ju inte bli bättre. Innan spinningen kikade jag på den nya BodyStep serien en stund. Den såg verkligen skoj ut, så frågan är om de blir spinning eller step i morgon...

Annars är det mörkt och tråkigt utomhus. Det regnar, regnar och regnar...var slaskvåt efter min cykeltur till och från gymmet. Önskar det skulle frysa på så att regnet skulle förvandlas till vackra snöflingor. Mysigt har jag de i varje fall i mitt hem med värmeljus och julstjärnor i fönstren. Vare sig det är snö ute eller inte kan man ju i alla fall mysa till det inomhus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0