Husmanskost och datorspunk



Vanling husmanskost är verkligen underskattad. Tillredde hederlig maletköttsås med spagetti då jag kom hem i dag. För att sänka gi-värdet använde jag fullkornspasta. Såsen gjorde jag på nötmaletkött, färska champinjoner, gullök, en gnutta grädde, färsk chili, svartpeppar och soja som ger en härlig sälta.

Fick just spunk på datorn och mitt hemmabiosystem. Enligt min logik borde det gå att koppla datorn till dvd-spelaren med hjälp av en hdmi-kabel då både dator och dvd spelare har hdmi uttag. Skulle vilja lyssna på musik från datorn till bättre ljud. Får det inte att fungera, så nu lämnar jag skiten och drar på ett pass combat följt av stretch i stället...


Kommentarer
Postat av: Snorkkis

Vad redig du är som gör ordentlig husmanskost! Och det är verkligen underskattat.



Gah, vad man kan få spunk på icke-fungerande tekniklösningar. Hoppas att combat passet fick tankarna på annat!

2009-11-04 @ 21:08:37
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Snorkkis: Vet inte när jag senast skulle ha ätit spagetti med maletköttsås, men mums så gott det var :) Combaten hjälpte, men teknikproblemet återstår...:(

2009-11-04 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0