Flickan som lekte med elden



Rekommenderar denna! En skrämmande, men mycket intressant film. Var och såg på den med min vän Jessica i går kväll. Hon hade inte sett filmen "Män som hatar kninnor", men hängde ändå med. Så nu vet ni det att ni mycket väl kan gå och se denna även om ni inte har läst boken eller sett film nr 1. Väntar med spänning på sista delen i Milennium triologin.

Innan filmen var jag på Sebastians spinning. Roligt som vanligt :) Men ni som brukar gå på hans timmar, håller ni inte med om att han liknar musikalartisten Peter Johansson?

Nej nu skall jag äta upp min joghurttallrik och cykla iväg till jobbet. Ser ut som att det blir en vacker höstdag i dag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är sant att han liknar Peter men det är ju kul för vi gillar ju Peter :) Alltid lika roligt att gå på Sebastians spinning!

2009-11-04 @ 08:58:03
Postat av: Jenny

Lena: Jo vi gillar ju Peter o Sebastian e rätt kul han med :)

2009-11-04 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0