Barnteatern överraskade

Måste säga att det var riktigt kul att gå på barnteater, vissa gånger tror jag till och med att jag skrattade mer än barnen. Skådespelarna var otroligt skickliga, bjöd på sig själva och fångade både barnens och vuxnas intresse.

Chattar med lillebror samtidigt som jag skriver det här inlägget. Tror inte jag tidigare någon gång har skrivit på samma inlägg så här länge. Får nog be honom sluta skriva nu så jag kommer nån vart :)

I morgon är det fredag, underbart! Blir en lite annorlunda arbetsdag, skall bl.a. julpynta på jobbet. Få se om jag kommer hem helskinnad efter att ha hängt upp julstjärnor och diverse andra pynt....

På kvällen skall jag gå på Peppar&Pappers vipfest tillsammans med Ulli. Senare på kvällen ska vi möta upp Hanna, Lena och eventuellt Sanna. Kommer att bli skoj :) Tror jag ska dra en snabb runda på stan efter jobbet för att se om jag hittar nåt skoj att ha på mig.

För övrigt har jag inga planer för helgen, så skönt! Skall träna o vila ut ordentligt :)

Ha en skön kväll o en toppen fredag!



För att komma i julstämning inför morgondagens pyntande bjuder jag på denna, mysigt va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0