Spinning kallar

Hemma från jobbet en snabb sväng bara för att byta om och äta nåt smått innan det bär av till gymmet för spinning. Det är AC som drar spinningen i dag, en av mina favoritinstruktörer som alltid är på gott humör.

Efter gymmet måste jag och handla lite mat för det är nästan så att det ekar i mitt kylskåp. Hittade en intressant gi-rätt på nätet i dag som jag skall prova mig på, Afrikansk kyckling. Blir det gott lovar jag att lägga upp receptet senare.

Nej dags att byta om och cykla iväg mot gymmet. Känner mig rätt trött, skulle nästan hellre lägga mig ner och sova...men det brukar alltid vara värt det efteråt. Får fokusera på "efterträningskänslan" så får jag energi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0