Överraskningspresent



Började dagen med en cykeltur till min bror. Solen sken och det kändes underbart att rulla fram med vinden i håret. Väl framme hos min bror fick jag en skön pratstund med min brors fru. Därtill överraskade hon mig rejält med att ge mig en kokbok: Klaras goda GI-dagar. En helt underbar kokbok med fantastiska GI-recept. Älskar kokböcker och att prova på nya recept, en bättre överraskningsgåva kunde jag inte få :)

På eftermiddagen var jag och sprang i en timme. Laddade mp3 spelaren med ny musik som gjorde springturen mer intressant. På kvällen var jag och såg på min systerdotters gymnastikuppvisning. Gud så duktiga de var tjejerna, blev rejält imponerad.

Nu skall jag fördjupa mig i underbara GI-recept och skriva shoppinglista för morgondagen. Synd att jag skall jobba i morgon, kunde bra ha tänkt mig att vara ledig en dag till. Som tur närmar sig helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0