Golfbanan kallar...

Gårdagskvällen var rolig. Hade besök av Sanna och Pépa. Vi kollade på Melodifestivalen och åt en massa med skräp, men det bästa var nog ostarna. Säg vad vore livet utan ost och vänner :) Fast måste nog säga att hur mycket jag än tycker om ost så finns det inget som slår mina vänners sällskap. Vi skrattade så att jag fick ont i magen och kan känna av det i magmusklerna ännu i dag.

I dag steg jag upp rätt tidigt och började tvätta. Har bokat tid till torkrummet så att jag slipper ha allt byke i min lägenhet. Solen skiner och jag har just avnjutit en blåbärssmoothie på balkongen. Om två timmar skall jag till golfbanan och gå bana för första gången i år. Få se hur det går. Har inte så stora förhoppningar.... Tror att dagens golfande går mest till att söka bollar och vara ivägen för andra :) På kvällen skall jag försöka hinna med ett pass BodyCombat.

Njut av söndagen och det fantastiska vädret vi bjuds på i dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0