Vart har alla bananer tagit vägen?

Det märks att sommaren är här i träningssalarna. Tycker man är färdigt svettig innan man ens har börjat träna, men inget att klaga på tvärtom så är det ju skönt. Ökade på lite vikter i dag på pumppasset. Kändes som att jag var extra stark. Kanske är det all midsommarmat som gett mig krafter :)

På tal om mat var jag och handlade i går kväll. Skulle bl.a. köpa bananer som inte fanns på Citymarket inne i centrum. Konstaterade att orsaken säkert var att de inte har fått in bananer pga av midsommarhelgen. I varje fall cyklade jag i dag efter gymmet till närmaste Siwa butik och tro det eller ej, där fanns inte heller bananer. Gjorde ett nytt försök med Citymarket i stan, men inte ännu heller fanns det bananer där. Så min fråga är: Vart har alla bananer tagit vägen? För en smoothieberoende person är det ett ganska stort dilemma att de är försvunna. Får väl göra ett nytt försök i morgon.

Godnatt allesammans! Sussa gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0