Tunga ben

Jag var på SpinnPump i går kväll och kan säga att det var rätt svettigt. Ökade på en del vikter vilket jag kände av då jag steg upp för min morgonlänk i dag. För det första var jag så trött att jag helst av allt hade lämnat kvar i sängen, men eftersom jag fuskade i går och sov vidare bestämde jag mig för att masa mig upp i dag.

Skönt vad det med lite frisk luft och solsken, men mina ben var tunga. Undar om det beror på värmen, eller att jag ökade på vikterna i går? Dessutom blev jag attackerad av samma mås igen som till och med fick mig att snubbla till, falla och repa upp mitt knä. Nu har jag bestämt mig för att välja en annan rutt i framtiden så att jag slipper se den argsinta måsen. Tänk att man ska behöva vara rädd för en liten fågel...

I kväll blir det spinning med Lena. Bestämde oss för att ta med bikini och cykla till Smulterö och simma direkt efter spinningen. Vi gjorde det några gånger förra sommaren och det var så skönt. Det löns att ta ut allt av de fina sommardagarna eftersom de sist och slutligen är rätt få per år.

Först e de jobb som gäller fram till kl 16.30. Önskar jag i stället kunde ligga på en strand o njuta av kluckande vatten, skinande sol, jordgubbar och en bra bok. Drömma kan man ju alltid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0