Tropiclandia here I come

Regnar det under semestern får man ju hitta på andra saker än att sitta och uggla inomhus. I dag var det ju meningen att jag skulle cykla till villan. Eftersom det i dag igen regnar valde jag att skjuta upp det till i morgon.

Därför blir det lämpligt med ett besök på Tropiclandia i dag. Min syster och hennes flickor följer också med. På eftermiddagen skall Maria till tandläkaren så då förvandlas jag till sköttant Jenny i en par timmar. På kvällen blir det BodyStep och packning inför villan och midsommar. Mamma och pappa kommer efter min packning, så jag slipper att cykla med den, skönt! Ser så framemot midsommarhelgen. Kommer att spendera den på villan med mina föräldrar och syskon med familjer. Tyvärr är inte lillebror Jocke på plats eftersom han är ute på de sju haven och gör sin kaptenspraktik. Skall skåla för dig brorsan :)



Inte riktigt Tropiclandia, men alltid kan man ju fantisera...Tove och Teemu som befinner sig i Malaysien för tillfället får säkert njuta av liknande stränder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0