Springtur + golf



Började morgonen med en 1 timmes springtur och nu bär det av till golfbanan med pappa. Känns som att det har blivit väldigt mycket springa och lite gym på senaste tiden. Märkligt nog har jag så mycket program nu under semestern att det har passat bäst med att springa. Dessutom är det ju härligt att vara ute då det är sommar (även om det inte direkt är sommarväder). Mina semesterdagar hittills har varit väldigt regntunga.

På eftermiddagen/kvällen skall jag ha en systerdag med min underbara storasyster Maria. Vi ses inte så ofta så det känns bra med dagar som bara är ägnade åt oss två. Skall bl.a. gå ut och äta och så får vi se var kvällen slutar.

Nej nu är det dags att hoppa i golfskorna och åka iväg till golfbanan. Wish me good luck...då man spelar med pappa brukar det vara ganska allvarligt spel. Inte så mycket skämt och lek som då jag går bana med Sanna. Kan vara bra för koncentrationen...eller jobbigt ifall spelet inte löper som det skall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0