Söndagsgolf

Har spenderat tre timmar på golfbanan på rangen och partre banorna med Sanna. Det var kul, men kallt och blåsigt. Inget sommarväder direkt. I går inhandlade jag ett par golfskor och lite golfkläder, bl.a. en jätte söt nike kjol. Därför kan jag åtminstone inte längre skylla på utrustningen. Ifall bollarna inte flyger och rullar som de skall så ligger felet hos mig och inte utrustningen :) I dag filmade jag och Sanna varandra för att lättare se vad vi gör för fel. Vet inte om min sving blev bättre för det...men det är ett bra sätt att analysera sig själv på.

I morgon skall jag åka till Tallin med mina föräldrar på en shoppingresa. Ser framemot det. Vi skall även besöka min moster som bor i Helsingfors som jag inte har träffat på ett år. Underbart med semester, men hoppas på att det blir lite varmare. Tänkte hinna ut på en springtur innan avfärden i morgon. I kväll tänkte jag ta en sväng på mina rollerblades för första gången i år, men först måste jag tvätta och packa. Borde ju hinna gå och rösta också. Vet fortfarande inte vem jag skall rösta på, men nån från SFP blir det i varje fall.

Ha en fortsatt trevlig söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0