Skönt att sätta sig ner

Puh...äntligen får jag sätta mig i soffan. Efter jobbet bar det av till gymmet på spinning. Vi var rätt få på timmen i dag, skulle säga högst 10 st. Meningen var ju att jag och Lena skulle cykla till stranden efteråt, men det hade blivit kyligare och blåste så att det inte blev något av det. Jag vill inte bli förkyld, så jag cyklade hem i stället och städade, tvättade och fixade kvällsmat åt mig. Till kvällsmat blev det kalkonsallad, mums. Blandade ihop en liten vinegrett som blev riktigt mumsig. Hade i lite olivolja, balsamicovinäger, en skvätt honung, lite peppar och salt.



I mogon skall jag till sjukhuset och ta blodprov för att försäkra mig om att jag inte har laktosintolerans eller glutenallergi. Har haft problem med svullen och öm mage en längre tid. Läkaren ansåg att de skulle ta ett sköldkörtelprov också, undrar varför...?

Ska börja dagen med en springtur eftersom det inte blir nån träning på kvällen. Skall till Strampen på middag, så jag hoppas på solsken :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej på dig, hittade hit...va kul att du bloggar, jag blir garanterat en aktiv läsare ;) Ha de och hoppas läkaren har goda svar åt dig!

2009-06-30 @ 20:51:34
Postat av: Jenny

Jenna: Vad kul att du tittade in och hittade min blogg. Hoppas du fortsätter följa mig :)

2009-06-30 @ 21:10:40
Postat av: Hanna

Jenny, jag har också lakosintolerans..men man kan leva med det, blir bar mindre choklad :D...vilket iofs e helt bra:) Kul blogg du har, läser den flitigt o blir alltid imponerad av alla dina smarriga recept!Kram

2009-07-02 @ 22:32:43
Postat av: Jenny

Hanna: Tack för att du titta in :) Jo laktosintolerans tror jag att man bra kan leva med, är lite mer rädd för glutenallergi. Får svaren först nästa vecka. Hoppas förstås på att jag har ingendera. Ses på gymmet :)

2009-07-03 @ 07:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0