Skön träning i fuktig sal

I dag var jag på spinnpump 75 min. Det har regnat i natt och största delen av dagen vilket resulterade i att det är väldigt fuktigt både utom- och inomhus. Därtill är det rätt varmt, i jämförelse med hur det har varit de senaste dagarna. Själv tycker jag att det är otroligt skönt att träna i sånt här väder. Kroppen är så mjuk och det känns som att jag kan ta i mer. Svetten lackade i pannan redan under spinningen.

I morgon skall jag börja dagen med en springtur och så blir det 18-hål på golfbanan med mamma och pappa. Lovade även Lena att jag skulle komma på BodyAttack kl 20 så det ser ut som att det blir en dag full med träning. Skönt med semester då man kan fylla dagarna med just det som man själv tycker om och inte annars har tid för. 

Funderar i bland på om jag har valt fel yrkesbana här i livet. Känns som att mitt drömjobb egentligen skulle vara kostrådgivare eller personlig tränare. Eller varför inte en kombination av båda två...Men å andra sidan är det inte sagt att jag skulle vara lika intresserad av träning och kost om det skulle vara mitt arbete. Det kan ju lätt bli så att då ens fritidsintressen blir ett måste tappar man suget för dem...

Brödet jag bakade i går blev annars supergott. För att jag inte skulle föräta mig på det skivade jag det och frös in i portionspåsar. Tänk vad lyxigt att ha färskt bröd varje dag :)

Ha en skön söndag allesammans och en bra början på arbetsveckan eller njut av semestern ifall ni är lika lyckligt lottade som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0