Skön semesterdag

I dag har jag haft en riktigt skön dag. Var till Tropiclandia och plaskade, skötte Emilia och Julia och var o tränade på kvällen. Var på spinning och efter det sprang jag i 30 minuter. Eftersom solen inte skiner valde jag även att gå i solarium. Vet att det är cancerframkallande och inte bra, i synnerhet då man är ljus som jag är. Men påriktigt så är det mycket som är farligt här i världen. För mig fungerar solarium även som ljusterapi. Känner mig alltid piggare och så är det ju så skönt att få ligga i värmen och bara njuta i 15 minuter. Var rejält svettig efter träningen och solandet.

Väl hemma fick jag leka handy woman. Tappade ett örhänge i lavoaren och var tvungen att skruva loss avloppsröret för att få ut örhänget. Blev ganska klottigt, men fick i varje fall tillbaka mitt örhänge :)

Nu skall jag packa inför villan. Enligt väderleken skall det inte regna i morgon, så jag har valt att tro på det. Känner mig laddad inför cykelturen. Aningen svårt att veta vad jag skall packa med för kläder. Kommer det att vara varmt eller kallt, sol eller regn...tänker i varje fall trotsa vädret om det regnar på midsommaraftonen och ha sommarklänning.

Packar givetvis med springskor så att jag har möjlighet till att ge mig ut på länk. Datorn följer också med så ni lär nog höra av mig unnder midsommar också.  God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0