Nytt pumpprogram

Kom just hem från kvällens träningspass. I kväll var jag på SpinnPump75. De va roligt för att det var ny pumpserie. Pumpserien var supertung, i synnerhet axellåten. Har aldrig känt att jag inte skulle orka låten till slut, men i dag var det så. Pia (som drog timmen) sa att det är tyngsta axellåten genom tiderna. Håller med henne.

Foten har repat sig relativt bra, men har inte vågat anstränga den allt för mycket ännu. Vill ju inte börja på för tidigt så att jag igen måste vila den...Ifall att det inte regnar i morgon på morgonen skall jag ge mig ut på en springtur och känna efter i vilket skick den är.

Vad hände annars med sommaren? Kan inte tänka mig att jag låg på stranden och solade i lördags och i dag frös jag fast jag hade på min vindtäta dräkt. Min semester börjar nästa vecka så jag hoppas verkligen att vädergudarna är på min sida och bjuder på sol och värme då :)

Nu till en annan sak, knäppte just på tv:n och det råkar komma ett program som heter barnmorskorna. Jissus, beundrar verkligen alla som har fött barn, det ser ju fruktansvärt ut. Jag klarar inte ens av att titta på det, måste byta kanal...så verkligen all credits till alla mammor där ute. Jag beundrar er för att ni har klarat av det!

Nu skall jag mumsa i mig mitt kokta ägg och naturella joghurt med solrosfrön och frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0