Me myself and the road



Då var midsommarafton över. Firade med mycket god mat och gott sällskap. På kvällen blev det bastubad och ännu mera mat... Började dagen i dag med en 1 timmes springtur. Var så skönt att arbeta bort lite av all mat innan det är dags att bänka sig vid matbordet igen. Jag har en enorm svaghet för mat och har svårt för att sluta äta i rätt tid. Blir lätt att jag överäter och blir alldeles för mätt om det finns allt för mycket gott att smaka på.

Nå för att återgå till springturen så var det så skönt. Jag var ganska ensam på vägen, men några ivriga motionärer mötte jag. Njöt av att ha vinden i håret, bra musik i örona och lätta ben som bara rullade på. Tyvärr fick jag återigen känningar i vänstra knät innan löparrundan var över. Inte så ont att jag inte kunde fortsätta, men tillräckligt för att jag inte skulle ha kunnat springa mer än en timme även om kroppen skulle ha orkat. Tycker det är frusterande då kroppen orkar, men knät sätter käppar i hjulet för mig.

Nu är det dags för umgänge med mina föräldrar, syskon och deras barn. Vill bara bjuda på en härlig efterrättsbild från i går först. Jordgubbar med glass :) Enkelt men oj så gott. Jordgubbar hör sommaren till och i går då jag åt dem kändes det verkligen som att sommaren är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0