Hård vind, ingen cykeltur

Cyklar nog inte hem från Söderudden i dag. Det blåser och jag skulle ha motvind största delen av vägen. Dessutom har jag lite ont i halsen. Lämnar cykeln här så kanske det blir att trampa mot Vasa nästa helg i stället. Skall på bröllop i närheten av villan nästa helg och kommer att övernatta här med några kompisar. Kan ju förstås köra hem cykeln också bara jag kommer ihåg att ta med en cykelställning.

Det blir gym i kväll i stället. Talade nyss med Lena och vi bestämde oss för att springa och lyfta lite vikter i kväll. Kul med en kompis som alltid är på g då det kommer till träning. Det kan vara bra dagar som man själv känner sig slö och helst skulle skippa träningen. Då behövs det någon som peppar en.

I dag är det sista dagen på min semester. I morgon är det jobb som gäller igen. Känns helt ok har vilat rätt mycket de sista dagarna. Hoppas bara att min ömma hals inte är en början till en förkylning. Nej nu e de dags att duka upp för middag, rester från de tidigare dagarna :)

Kommentarer
Postat av: Snorkfröken

Att cykla i motvind är faktiskt inge kul. Hoppas ni får ett bra gympass, och att halsontet kan skrämmas iväg!

2009-06-21 @ 18:01:52
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Snorkfröken: Det blev ett skönt gympass. Svettigt, men skönt. Har faktiskt inte ont i halsen längre, så jag tror jag lyckades skrämma iväg förkylningen :) Hoppas du får en bra start på veckan!

2009-06-21 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0