20 grader kl 07.00

Jag säger bara: ljuvligt. Helt underbart att få vakna upp till en morgon som denna med solsken och värme. Gav mig ut på en löparrunda och det märks verkligen på gatorna att folket vaknar då solen skiner. Vanligtvis är jag ganska ensam som springer den här tiden, men i morse träffade jag på en massa med andra löpare.

Benen var lätta efter en lång natt med vila. Var så slut i går kväll att jag lade mig rätt tidigt. I kväll blir det ingen träning, för jag har andra planer :)

Njut av semestern ni som är lyckligt lottade och har den nu. Vi andra får njuta av solen i kväll.

Kommentarer
Postat av: Marika B

Hej Jenny!

Exakt samma sak här när jag var på morgonlänk i morse, trångt i parken :D Lustigt!

Sköt om dej!

H. Marika B

2009-06-24 @ 07:49:04
Postat av: Jenny

Marika: Vad kul att du har hittat min blogg :) Springer du lika aktivt ännu?



Ha de gott o njut av solen!

2009-06-24 @ 09:36:36
Postat av: Marika B

Såg på facebook din blogg så nu kollar jag allt som oftast vad du pysslar med, det e roligt att få nya mat och träningstips :-)

Jo, jag springer väl på ganska mycket ännu, så klart mera nu på sommaren när det är varmt och skönt! Annars så blir det gymet, fast på den fronten längtar man tillbakas till Vasa, här finns inget gym som kan jämföras med Vasa.

Hör av dej om du har vägarna förbi nån gång, vore skoj att ses!

Marika

2009-06-25 @ 09:06:12
Postat av: Jenny

Ska absolut höra av mig då jag har vägarna förbi Hesa. Känns som en evighet sen vi sågs.



Jo fast Vasa inte är så hipp stad så har vi i alla fall ett toppen gym, vet inte vad jag skulle göra utan det :)

2009-06-25 @ 10:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0