Rundtur i Replot

Cyklade till Replot kyrka, ca 45 km blev det fram och tillbaka. Motvind på ditvägen, men medvind hemåt. Medelpulsen låg på 135, passligt tempo med andra ord.


Replot bro är Finlands längsta bro (1045 m), byggdes 1997.


Utsikten från Replot bro


Början av bron


Nedfarten, tänk er känslan att rulla ner här. Helt fantastisk!


Replot city :)

Efter cykelturen var jag till torget och köpte jordgubbar och körsbär som jag tog med till stranden. Solade, läste, lyssnade på musik och mumsade på finländska sommarbär. En helskön dag med andra ord. Nu skall jag fixa mig i ordning och så ska jag på garden party till Sanna. Tänk sån tur vi har med vädret! De kommer definitivt att bli en toppenkväll.

Kommentarer
Postat av: Snorkkis

Fina bilder! Nästa vecka ska jag minsann ge Replotbron en match med backintervaller.

2009-07-19 @ 06:07:51
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Snorkkis: Lycka till! Det blir säkert en utmaning, men bra träning :)

2009-07-19 @ 09:41:26
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0