Snacka om att gräva en grop åt sig själv...

Jag kan inte själv tro det. Har gått och dragit på mig någon form av förkylning. Då jag vaknade i morse hade jag ont i halsen. Har känt mig allmänt hängig på jobbet i dag, men valde att trotsa detta...Cyklade till gymmet och sprang i 30 minuter och lyfte vikter i 30 minuter. Kände hela tiden att jag inte är ok, men fortsatte ändå...varför kan man ju undra?! Själv är jag noga med att uppmana andra att vila ifall kroppen inte är i skick. Trots detta plöjer jag på själv...ville väl inte inse att jag faktiskt kanske håller på att bli förkyld.

Nu sitter jag med en kopp kamomillte med honung i och hoppas på att det skall få mig att må bättre. Botniacyklingen är på lördag och jag behöver verkligen vara i skick då. Tänkt så typiskt det skulle vara om jag blev sjuk då jag till och med har köpt ny cykel :( Nej nu är det nog bara vila som gäller även om träningssuget blir för stort!

I dag tog jag annars bort min hårförlängning. Kände att jag inte orkade med det mera. Kan konstatera att hårförlängning inte är något för någon som tränar aktivt och duschar två gånger om dagen. Dessutom är det otroligt varmt under sommaren med mycket extra hår. Visst, det var fint med långt hår då jag kunde locka det och fixa olika frisyrer, men oj så tidsdrygt. Vet inte hur många timmar jag har satt ner på att tvätta, föna, platta och locka mitt hår de senaste månaderna. Nu har jag page igen och är supernöjd. Känns fräscht och så skönt att inte bära runt på flera hundra gram extra hår :)

Kvällens program blir att dricka flera koppar te för att förhoppningsvis må bättre i morgon...
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig. Ska bli kul att se dig med page igen, hann ju just o just vänja mig vid det långa håret:)

2009-07-21 @ 21:33:44
Postat av: Jenny

Tack syster yster! Känns faktiskt lite ovant med page igen...men skönt :)

2009-07-21 @ 21:46:14
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0